130211 ♥

Hej, den som hittar hit! (Vilket jag inte tror är så värst många, haha)
Jag heter Mikaelah, är 16 år och bor i Hjo, den minsta staden i världen. Typ.

Min blogg kommer innehålla en oändlig massa spellistor, eftersom musik är det bästa som finns imo. Näe, jag kommer inte lägga upp något som återfinns på Spotifys top list in Sweden, iallafall hoppas jag inte det.

Jag tycker väldigt mycket om Anton, VÄRLDENS BÄSTA BAND, cocacola, att vara snygg (vilket jag inte är atm... ska bli... måste bli :@@@@), en väldigt fin person, att spela teater, barnfilmer, fina bilder, EC (är nörd ok), att laga mat, långa sms osvosv. Gillar inte klängiga människor, Rihanna, coop xtra-cola, att se ut som jag gör, när en väldigt fin person gör fel, att dansa, skräckfilmer, fula människor, bdb, att baka, dryga sms osv.

Och ah, presentationsinlägg är det drygaste jag vet, så let's skip that.
Ska ner och sminka mig och ta en kaka nu... heh. Återkommer sen. :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0