180211 ♥

Lyllos, menar, LYLLOS MIG SOM HAR...

... Världens finaste bästis, skojar inte. Han heter Anton Per Hugo Ekström, är ungefär 188 cm över havet (dvs typ 3dm längre än mig...) och har fin musiksmak, känsla för när jag behöver honom extra mycket och bäst humor. Finns antagligen inte en enda person i hela världen som kan förstöra vår vänskap. TESTA INTE. :@
... En nästan full 1,5literscola nere.
... En mamma som gör världens bästa currysoppa. Åt fem portioner, mår lite illa, men det är det värt.
... Bäst musiksmak everrr.
... Planer för kvällen (Felix, Joel, Alfred, Elisabeth, Pontus kanske?, Petra, Andrea, Adrian, ja, kort sagt jättemånga jag gillar på samma ställe).
... Känslor för någon som är jättejättejättefin.

Dock måste jag diska... men, det ordnar sig.

Det här känns som en ganska bra dag, och då passar väl Perfect Day perfekt?  (Egentligen skulle jag vilja länka Om jag ska dö med Navid Modiri och Gudarna här också, men den finns inte på Spotify, dumt nog!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0