ANTIKÄRLEKSLISTAN

Jag tycker att kärlek borde förbjudas, iallafall när den går dåligt fast den borde gå bra, vilket är fallet för mig just nu.
Därför skapade jag ANTIKÄRLEKSLISTAN, så om du vet någon låt som absolut inte handlar om kärlek, eller handlar om att kärlek är dåligt, så får du gärna lägga in den!

Om du undrar så är det här mina Mest spelade låtar v. 7!
Artistlistan är:
1 - Enter Shikari
2 - Jens Lekman
3 - The Used
4 - Grotesco (min bror och jag delar dator, och han får låna mitt Spotifyaccount...)
5 - The Horrors
6 - Hey Monday
7 - Bright Eyes
8 - Tegan And Sara
9 - Kent
10 - The Streets
11 - Håkan Hellström
12 - Tinie Tempah (min brors, helt klart)
13 - Veronica Maggio
14 - Bruce Springsteen & The E Street Band (Adrians...)
15 - Cute Is What We Aim For
16 - Dropkick Murphys (de lyssnar faktiskt både jag och Adrian på)
17 - Metro Station
18 - Nordpolen
19 - Green Day (definitivt Adrians)
20 - Bullet For My Valentine (de lyssnar varken Adrian eller jag på?)

Är jag ensam om att inte komma ihåg att jag lyssnat ens en enda gång på hälften av de här banden i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0