FLOAT COKE

Hej, jag hatar äckliga minnen som tränger sig på :)))))))))))))))))))))))))))))))))
I sådana lägen är låten Stay forever med Neverstore rätt bra, som för att påminna sig själv om att man faktiskt inte är samma person längre. Neverstore tillhör annars inte mina favoriter, de påminner för mycket om Green Day och min icke-kärlek till Green Day är ganska stor. Sångaren (Jacob) och jag kommer för övrigt från samma lilla småstad, men jag tror att likheterna slutar där. Eller, vi tycker båda om Ninna såklart! (Ninna är världens bästa bildlärare, med världens snällaste dotter, världens roligaste humor och världens finaste musiksmak)
Men, nu blir det Calm Down Dearest som gäller i min högtalare istället. Jamie T är en underskattad drog. Jag vet verkligen inte vad som är mitt problem, men av Jamie T blir jag helt borta, lugn och ointresserad av alla dåliga saker. Slår vad om att jag inte skulle kunna bli arg ens på Jan Björklund om jag lyssnade på Jamie T och läste något dumt han sagt samtidigt, och JA, jag hatar Jan Björklund ganska rejält.
Förut gjorde jag dessutom världens äckligaste efterrätt/mellanmål.

Någon som kan gissa vad det är? Nej, trodde väl inte det! Float Coke (haha, det kanske någon listade ut pga rubriken...) med kryddstark rabarberglass istället för vaniljglass Det lät okejgott i teorin. Menar, Pepsi är gott och rabarberglass är gott, borde det inte bli gott ihop då?
Jo, exakt. Fast det blev det inte.
Om typ en halvtimma ska jag äta bakpotatis och till efterrätt vankas vaniljhjärta - eftersom det är alla hjärtans dag liksom. Mycket bättre än Float Coke.
Om ni, som jag, har "Det är komplicerat" som relationsstatus just nu, och önskar att kärlek kunde vara lite enklare, så kanske den här låten passar er lika bra som den passar mig? Såpbubbler med Snook, och ja, jag vet att jag kanske inte framstår som typen som gillar Snook, men det är jag definitivt. Den har en mycket bra refräng, som sammanfattar komplicerade förhållanden jättebra. Dessutom tackar man inte nej till någon form av sommarvärme i den här kylan!
Antar att det här blir dagens sista inlägg, så, godnatt och hoppas att ni haft en mer social Alla hjärtans dag än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0