SABREPULSE

Lyssnar just nu på Sabrepulse. Världens bästa Lama heter sabrepulse på Emocore, så ja, tänkte vara bra och kolla upp dem. Lama har grym musiksmak, hennes Spotifykonto hittar du här!
Jag är inte särskilt bra på att klassificera elektronisk musik då jag egentligen alltid varit mer indietjej än technobrud, men jag skulle tippa på att Sabrepulse är 8-bit (DÖDA MIG INTE OM JAG HAR FEL).
Låter riktigt bra iallafall, så ja, hoppas att de inte är ett av de där banden jag snabbt glömmer bort.
I övrigt tycker jag att Not In Love är något av det bästa från 2010. The Cure har varit ett av mina favoritband väldigt, väldigt länge, mest för texterna och Roberts röst. Grym text + underbar musik + en galet fin röst = perfekt låt!
Om du, i likhet med mig, gillar elektroniskt så kan du ju checka in spellistan elektrochocker i hjärtat!
Nu ska jag försöka hitta på något annat, haha!


Robert Smith, så fin.

Kommentarer
Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Bra att du håller med!

2011-02-15 @ 11:11:29
URL: http://aphilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0