Till mitt hjärta.

Idag fyller en av världens finaste personer år. På Alla hjärtans dag, och tro mig, det passar henne jättebra, för hela hon är ett rött pulserande hjärta i människoform.
Märta heter hon, och det är hon som alltid förstår, hon som alltid har liknande problem (iallafall för mig), hon som ger världens bästa kramar och som skriver finaste breven i universum.
(Aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta, för det är kallt och svart och fult utan dig)
Märta och jag har ett sånt där band som man liksom inte tror på innan man själv upplevt det. Vår vänskap var liksom självklar så fort vi började prata. Vi hör ihop, hon är min tiger, min själssyster och min bästa vän.
Oavsett vad, så kommer hon nog alltid att vara det.
Första gången vi sågs var nästan exakt ett år efter att vi börjat prata, och OH MY GOD, jag trodde inte att det skulle vara så bra som det blev. Liksom... nej, jag kan inte beskriva det, men det är den bästa dagen hittills i år.
Jag älskar dig, Märtiiiiz.
Jätte-jätte-jättemycket.
Och så är du snygg också :$

Och, om du undrar, så har jag en låt här, som är världens finaste och bara till för dig idag. Breathe heter den, och du har säkert hört den, men det gör den inte sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0