170211♥

Alltså, jag har sån ångest... över en lite onödig sak att ha ångest över.
Tänker hänga ut min rädsla offentligt, trots allt, så...
Vad ska man skriva när man ombedes skriva ett personligt brev och ta med sig till gymnasiet och linjen man helst av allt vill gå på?
Det finns 16 platser, och jag vill verkligen, verkligen, verkligen att någon av de platserna ska tillfalla mig.
Ska jag
a) skriva typ "JAG HAR VELAT GÅ ESTET TEATER SEDAN JAG VAR FEM ÅR OCH MIN PAPPA SA ATT DET VAR MÖJLIGT, SÅ LET ME IN ELLER FÅ PÅ KÄFTEN"
b) berätta att jag spelat teater så länge jag kan minnas, skrev egna pjäser så fort jag lärde mig att skriva och ska sommarjobba med teater för tredje året i rad
eller c) komma på någon unik vinkling på det hela?

Help wanted! Ni får en bra låt (Step On You) att lyssna på medans ni funderar.

Och en bild på mig!

Jag håller huvudet liiiiiite snett och så vidare, hahah.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Berätta lite om både från a och b? Det skulle jag gjort - då har dem fler anledningar till att just du bör komma in på den linjen. :)

2011-02-17 @ 21:30:17
URL: http://meervonsternen.blogg.se/
Postat av: EXPÖLSE

OFTA DU HAR EN BLOGG WTFFFFFFFFFFFFF

2011-02-18 @ 16:06:01
Postat av: Emma

Du borde skriva om både a) & b) & c) C är typ övrigt åsådär. För allt det där borde du ju få med på något sätt, så bra som du är.

Saknar dig redan <3

2011-02-21 @ 20:35:03
URL: http://niofemtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0